-

Hejhej bloggen, idag så ska jag berätta lite om mitt nya påhitt, väldigt roligt må jag säga. Åh, jag längtar så mycket! jag ska få åka till skåne, och höra på äkta skånska förmodligen, för enligt mig ska alla prata med knariga ''R'' och svänga på orden, så fint. Men nog om det, jag sitter hemma hos min mormor på kalas, hon har fyllt år så vi har ätit god tårta, åååh, nu måste jag bara ta mer, det är så gott. men vi kan ju ta en before och after bild

när jag kom in efter en shoppingrunda

innan kalaset, JAG ÄR INTE SKELÖGD


to bude tolik legrace, skåne here i come!


Kommentarer
Postat av: räven

snygg thjheh :)

2010-11-09 @ 19:41:21
Postat av: albulena

sv: tack, detsamma! :)

2010-11-09 @ 19:46:44
URL: http://albulenashenaraj.blogg.se/
Postat av: RackarBiatch, bitch for real!

på något sätt får man fan skelögon i kamera i vissa vinklar :O

2010-11-10 @ 06:24:24
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0