<3

Hejhej bloggen, idag har det varit en slappis dag.
det snöar ute, fin vit snö på marken, det tycker nog alla om, på ett sätt. Men mina uggs läckte in, och mina fötter blev blöta :( det var faktiskt inte så mysigt, hade gosesockarna på mig och allt. Men så läste jag att det inte var någon snö i skåne, och vad glad jag blev då, för jag vill ha mina uggs där, hihi :) melinis blivis gladis !
Så har jag gjort en skånebild, ni tycker säkert att jag är tokig som längtar, men jasg har alltid velat åka till skåne, vi ska förmodligen över till danmark också, fast där har jag varit riktigt många gånger :* och då ska jag äta på mitt favoritställe i danmark, har nog favoritställen överallt, fast, det är väl bra.

SKULLE BEHÖVA NÅGON SOM KAN GÖRA EN DESIGN OCH HEADER :( I WILL PAY!


Galen paintskånebrud, haha lääängtaaaaa

Kommentarer
Postat av: RackarBiatch, bitch for real!

svar du va jätte söt ju ! :D

Btw bloggdesign.se tror jag hemsidan heter där man kan hitta gratis och betala för en design :)

2010-11-11 @ 07:46:06
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0