borta en lång tid.



Förlåt för att jag har varit borta ett bra tag, men min dator pajade fint. Jag har fått in den på lagning nu iallafall och får använda en annan tills dess. Just nu sitter jag och lunchar med julia, och vet du vad de hade? MIN FAVORITRÄTT I TJECKIEN! love it. ska lägga ut recept på den någon gång snart, supernyttig och supergod, inte alltid jag tycker det.
Men iallafall, första bilden, haha.. kommer aldrig komma över dom glajjorna, dom är class!
Men denna veckan har jag iallafall dött lite över min dator, kollat resor, jag är så sugen på att åka utomlands, det är jätte jobbigt att vara i ett kallt sverige tycker ja.

Jag saknar tjeckien ganska mycket, saknar alla myskvällar, sjuka fester, alla gånger vi åkt över till tyskland och bara sjukat oss rejält, köpt på oss massa sprit som vi egentligen inte fick, det är galet, men jag älskar det.
Och jag älskar er mer än mitt liv, alltid oss.
miluji tě navždy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0