goooood girl

snacka om att jag är grym, gick upp vid sju imorse, endå har jag också lov ju (:
men eftersom mina syskon ligger och sover (än) så var jag snabbt fram med kameran och skulle leka lite, haha, så dålig fantasi jag har eller.. Och sen har jag en snabb fråga till er ultrasvenskar, som är ganska hemskt, som min syster visa mig, så är tvungen att visa själv.

HAR FOLK VERKLIGEN SETT UT UNGEFÄR SÅHÄR?????????????????????????????????????


nog om det, jag får ont i magen, haha.. oså ser mina läppar missfärgade ut på bilden, inte för att de är färgade, men u got the point. Iallafall så ska jag bara ta en chilldag, träffa lite gamla kompisar som man inte sett på ett antal år, jag är jätte pirrig, tänk ifall de tycker jag ser dum i huvudet ut eller något . . ja, svenska modet är lite konstigt och jobbigt att anpassa sig efter, men jag försöker så gott det går och det är det som räknas ;D haha, fula svenska uttryck.. Men nu kommer bilderna iallafall


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken söt tjej!

HAHA, sött där med morrhåren, tummen upp

2010-11-08 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0