walkin' in a winter wonderland


och detdär vinterlandet är nu ett slaskland, men det var sött så länge det varade.
kommer ju mer senare på året och början på nästa, hörde att det var snökaos i Sverige förra året, det räcker för mig att det snöar hela december och lite in på januari, sen kan det vara borta. Men min lilla röst gör ingen skillnad direkt, så det finns inte så mycket att göra. Har tänkt att lägga in små söta saker på bloggen, exempelvis min facebook, länkar till folk, lägger till en klocka, skriver in saker på mina kategorier, eller, har någon några tips på vilka saker jag kan ha? skulle vara tacksam, har även sett ''ställ en fråga till mig'' .
Jag kollade på TV, och där hitta jag ett riktigt bra program, Så mycket bättre. Och alla har ju fastnat för mikrofonkåt, men jag kör hårt på stockholm i mitt hjärta, den är bäst, så däför lägger jag upp den.


Förövrigt ska jag göra något snyggt med sveriges snyggaste killar, enligt mig. Puss och kram! ses om ett par minuter igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0