tandblekning

går helt bort från min sida. Det förstör tänderna rakt av, och dessutom ser ett över fake'at kritvitt léende hemskt ut om man jämför med sin vanliga färg, men jag kan endå förstå de som gör det. Har man dålig färg på tänderna och vill fräscha upp sig så, men allting går med en vanlig tandborste också! Jag lovar er.. jag har ett 100 % äkta färg, och det är jag glad över, inte för att de som använder tandblekning skulle skämmas, nej, det tycker jag verkligen inte, gör man det så tycker man ju att det är snyggt, och det kanske är lite fult att sitta här som mig, som endå har ganska vita tänder, och tycks säga ''att tandblekning är fel, använd dina vanliga'' till folk som har väldigtväldigt dålig färg och form. Jag uppmanar er bara till tandborsten i första hand, blir lite billigare också.

Nu ska jag ut och gå en morgonpromenad, kalltkallt.. Menmen, vad gör man inte för att stanna slim! ;)
Vad ska ni göra, efter skolan? Eller före..

100 % Äkta!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

2010-10-28 @ 11:46:29
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0